Startpagina Joost

Spread the love

Vindbaar informatie ontsluiten blijvend probleem?

Bijvoorbeeld waar het om Areaalgegevens gaat?

Bijvoorbeeld het terug kunnen vinden van
genealogische gegevens voor uw stamboom?

Of anderszins?

Ik doe het graag.

Kijk voor meer informatie in het menu “LinkedIn” en klik op het onderwerp waar u naar zoekt.

Op zoek naar een registratiemedewerker, archiefmedewerker, data-entry medewerker, scanoperator, superuser sharepoint? Voor opdrachten op deze terreinen kunt u bij mij terecht. Ik heb veel kennis en ervaring van documentmanagement, daarbij ben ik gespecialiseerd in het digitaliseren van documentaire informatie.

Ik bied aan :

  • Het bezit van SOD 2, onderdeel van HMDI (zie onder opleidingen op mijn website).
  • Ervaring met het opstellen van een documentair informatieplan.
  • Ervaring met het opzetten en beheren (coördineren) van digitaal archiefbeheer in een projectgestuurde organisatie (van 2009 tot heden) en bij de (semi-)overheid.
  • Ervaring met het project Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG).
  • Kennis van kwaliteitsgericht management vertaald naar kritische prestatie indicatoren.
  • Kennis van meerdere document management systemen. O.a. TechDoc, Connect (SharePoint), Trim, Corsa en nog vele andere.
  • Areaalgegevens kan ik snel vindbaar maken.
  • Ervaring met het beheren van digitale archieven op fysieke schijven, o.a. in de cloud.
  • Ervaring met Projectmanagement (model Integraal Project Management).
  • Steunpunt voor gebruikers van opensource (Linux) op het Ubuntuforum.
  • Data-entry van uw gegevens.
  • Affiniteit met archivariaten door belangstelling voor genealogisch onderzoek.

Kwaliteit voorop, effectief en efficiënt! Bel of mail mij gerust voor de mogelijkheden.

Mobiel : 0612506765
E-mail : info@frisiamedia.frl

Beter vindbaar worden op het internet met uw bedrijf of evenement? Informeer dan ook vrijblijvend naar de mogelijkheden via Koggenland@nieuws.nl